زندگی معمای پیچیده ای است که هرگز معنایش را درک کرده نتوانستم .

رفتن و نرسیدن  ..
تنهایی و سکوت ...
جاده ای پر پیچ و خم ...
مسافری غریب...
فنا شدن ... فنا شدن.. فنا شدن...

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد...
نظرات 4 + ارسال نظر
زکیه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

دوست من نه خواهر خوب خوبم همان طور که تو همیشه میگی! زندگی پر از امید است. پر از زیبایی و پر از طراوت. به طراوت بیندیش و فراموش کردن بدی های زندگی نه آدمهای خوب
دوستت دارم

سهراب کابلی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:40 ب.ظ http://kabul2.blogsky.com

واه قایقی خواهم ساخت و در دریای کابل سواری خواهم کرد. چیقه نام خوبش. مشکورم که از مه سر زدی... شاداب باشی

علی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ب.ظ http://ali-afg.blogsky.com

سلام
از مطالبی که نوشته میکنی خوشم میاید سلیقه ات در انتخاب شعرها قشنگ است.
موفق و سبز باشی

یک نفر مثل تنهایی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

آسمان حجم دلم را به تماشا گم شد / و من اینجا / به خدا نزدیکم / لا به لای گره روسری ات/ روی نقش قالی/ روی حجم غزل اندود خزان یا باران/ حرف هایی است غریب/ نازنین گم شدن اینجا خوب است / و هوا مثل همیشه نمناک/ مثل پلک تر پروانه پر از دلتنگی / پر از انجام نفس های گل ابریشم / من پرم مثل تپش های گل میخک و فصل گل یخ...../ من خدا را دارم / و در این دلتنگی................. راستی خدا فرصت مهربانی است ۰۰۰۰ بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد